Arkivopbevaring og arkivdrift
Vi leverer en professionel arkiveringsløsning for både offentlige og private virksomheder – billigt og effektivt.
Vores koncept tager udgangspunkt i, at tilbyde gennemtænkte arkiveringsløsninger til økonomisk fordelagtige priser – med sikkerheden i centrum.
Arkivering af betydningsfulde dokumenter
Billigt og effektivt arkiveringstilbud
Vores fysiske arkivering finder sted i vores specialdesignede faciliteter, som opfylder Rigsarkivets anbefalinger til fulde. Vi anvender den seneste teknologi til registrering af jeres arkiver og stiller fleksible søgeplatforme samt et effektivt distributions-apparat til rådighed, når I igen har brug for adgang til arkiverne.
Hvis I overvejer at outsource jeres arkiv eller skifte leverandør, er I mere end velkomne til at kontakte os for en uforpligtende samtale.
arkivdrift hos fjernarkiv danmark
Vi varetager driften af jeres arkiver – både digitalt eller fysisk
Fjernarkiv Danmark tilbyder at fremtidssikre dine virksomhedsarkiver ved at tilbyde digital levering af dine sager eller fysisk levering inden for to timer, hvis behovet er akut.
Når I vælger at outsource jeres arkiv til Fjernarkiv Danmark, påtager vi os ansvaret for drift af arkivet. Vi starter med at definere jeres præferencer for metadata og tilgængelighed i samarbejde med jer under overtagelsesfasen. Disse præferencer danner grundlaget for vores fremtidige samarbejde.
I driftsfasen kan arkiverne søges og bestilles via vores webportal, app eller enkeltvis via e-mail. Ved bestilling har I valget mellem digital eller fysisk levering. Digital levering sker krypteret og muliggør direkte arkivering i jeres egne systemer, hvilket minimerer behovet for yderligere søgning.
Al levering sker som udgangspunkt fra dag til dag, hvor en bestilling den ene dag leveres den næste, men ved presserende behov kan digitale leverancer udføres på så lidt som en time efter bestilling, og fysiske leverancer inden for to timer.
sikkerheden hos fjernarkiv danmark
Hos os er sikkerheden højt prioriteret
Hos Fjernarkiv Danmark arbejder vi professionelt med sikker opbevaring. Vores primære mål er at sikre, at vores kunders aktiver opbevares med maksimal sikkerhed, og at procedurerne for registrering og genfinding er lige så pålidelige som selve opbevaringen. Vi har derfor etableret os i et af Danmarks mest sikrede miljøer, hvor jeres arkivalier opbevares tørt, sikkert og trygt.
Brandsensorer og alarmering
Brandslukning
Rambuksikring
Videoovervågning
Adgangskontrol
Indbrudsalarmering
Temperaturkontrol
Skadedyrskontrol
Kontakt os
Søren Eltorp
Direktør & Partner
Tlf. +45 2049 8671
E-mail: soren.eltorp@fjernarkiv.dk
Thomas Eltorp
Direktør & Partner
Tlf. +45 2819 1942
E-mail: thomas.eltorp@fjernarkiv.dk
Hanne Olsen
Konsulent
Tlf. +45 6142 6163
E-mail: hanne.olsen@fjernarkiv.dk
Therese Britbo
Lageransvarlig
Tlf. +45 4097 9840
E-mail: therese.britbo@fjernarkiv.dk